Madeleine Santiago Art

lördag 30 oktober 2010

Från soffan ut i etern..

Redan lördagskväll. Vart tar tiden vägen?
Somnade ganska tidigt igår efter en mysig fredag med man, barn, god mat, vin och Idol. Tidigare på dagen gjorde vi en pumpa som vi ställde ut på uteplatsen. Tradition numera. Lyser upp så fint.

Idag har det varit ganska lugnt. Christian och Max gav sig iväg till Lidingö centrum på lite mys.
Jag och Felix tog oss ut i skogen (ja, jag tog med mig kameran) och avslutade i parken för lite fotboll.
Otroliga färger. Och vi fick njuta av solen som faktiskt tittade fram en stund.
Vi har haft fint middagsbesök nu ikväll. Och tidigare i eftermiddags fick vi dessutom sällskap av svåger och svägerska en stund för lite snabb fika.
Har skrattat så mycket ikväll av alla roliga samtalsämnen att jag nu har ont i magmusklerna. U.n.d.e.r.b.a.r.t!

Har äntligen bokat biljett ner till mamma och pappa. Tar med mig Felix. Längtar enormt mycket. Många famnar jag vill krama om när jag är där. Inte minst mamma och pappa.
Saknar min bror. *Saknar*. Älskade Sofia och barnen. Kära Jonna. Thomas. Frippe.
Hoppas jag hinner träffa dem alla. Can´t wait.

Älskar att fotografera och längtar efter en riktig kamera. Ska önska mig en utav tomten i år. ..Hoppas hoppas.. 
Här kommer några... 

'




Puss M.

3 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder! Och jag längtar så efter dej gumman så jag håller på att gå åt. Haft en pisskväll ikväll och har nog aldrig önskat så mycket att du bodde NeXT door... Skulle gett allt för ditt sällskap ikväll finaste. Men snart ses vi, tjoho:-). Puss

    SvaraRadera
  2. Underbara unge!!! Superfina bilder

    SvaraRadera
  3. Otroligt vackert...få kan fånga världen som du M! Puss på dig!

    SvaraRadera