Madeleine Santiago Art

fredag 27 augusti 2010

.TGIts Friday.

Jag väljer glädje. Jag väljer att skratta. Bjuder på humor i vardagen. Suger åt mig positivitet. Ser det goda i människor. Jag delar med mig. Jämt!

Jag väljer glädje. Inte något svart, mörkt kallt hål. Nog!

NKs modeshow med underbart sällskap igår kväll. Det var en upplevelse. Fick dessutom det goda nöjet att stå bredvid Rafael Edholm (ja, den snygga skådisen) och hans vackra fru. De gjorde inte upplevelsen mindre tråkig. Cool modevisning med ett och annat snyggt plagg.
Tack rara fina Y för igår.

Ikväll blir det fest med ett gäng väldigt goa tjejer. Vi kör en repris på vårt party vi hade tidigare i år. Ett väldigt uppskattat sådant. Mycket kul. Women only..
Tack Nadja, din lilla ....höna. Ser fram emot kvällen. Blink blink

Imorgon är det familjen som gäller. Och goda vänner såklart.
Längtar efter gos med två stycken busfrön.

Fredag. Det tackar vi för..

Sol.

2 kommentarer: